Träning är livet!
Det här är min träningsblogg, eller träningsdagbok kan man också kalla det. Jag har under 2011 upptäckt hur fantastiskt bra jag mår av att träna och har hittat en passion i att springa. Mitt mål är att kunna springa en mil under 2012, och sen får vi se om det kommer fler mål längre fram.

fredag 3 februari 2012

Mitt första inlägg på min träningsblogg! Här ska jag skriva om min träning och mina mål, och vägen dit. Eftersom jag aldrig (innan sommaren 2011) har tränat med något mål, endast för att "hålla igång" ska det nu bli kul att sätta upp lite mål. Då jag verkligen gillar att springa har jag satt ett mål att kunna springa en mil på ca en timme. I höstas drabbades jag av en förkylning så jag hann inte komma upp i en mil, men 8 km på 50 minuter. Under den här vintern har jag också drabbats av en rejäl förkylning med luftrörskatarr och lunginflammation, så nu får jag börja om från början lite ;-) Mobilen är laddad med träningsappar, jag längtar verkligen över att komma igång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar