Träning är livet!
Det här är min träningsblogg, eller träningsdagbok kan man också kalla det. Jag har under 2011 upptäckt hur fantastiskt bra jag mår av att träna och har hittat en passion i att springa. Mitt mål är att kunna springa en mil under 2012, och sen får vi se om det kommer fler mål längre fram.

tisdag 6 mars 2012

Träna hemma!

Nåt som passar mig väldigt bra, är att träna hemma. När man har svårt att få tiden att räcka till så brukar det alltid vara lättare att träna hemma än att t ex åka iväg på gym och dylikt. Köpte en jättebra bok för ett par år sen när jag var på semester med en massa bra övningar för att träna hemma, med det man har. Passen presenteras ett och ett men man har även komponerat ihop olika pass på 5,10,15,20 och 30 minuter, beroende på hur mycket tid man har. Bra bok, kan rekommenderas! Den heter Träna hemma på 10,20,30 minuter, av Jennie Widegren & Jari Ketola.  Körde ett pass på 30 minuter idag, känns i armarna mest just nu :-))




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar