Träning är livet!
Det här är min träningsblogg, eller träningsdagbok kan man också kalla det. Jag har under 2011 upptäckt hur fantastiskt bra jag mår av att träna och har hittat en passion i att springa. Mitt mål är att kunna springa en mil under 2012, och sen får vi se om det kommer fler mål längre fram.

onsdag 28 mars 2012

Igång igen

Har varit lite uppehåll från löpningen då jag varit så trött,men igår blev det en intervallrunda igen, härligt :-) Sprang 2 minuter och gick 1 och kunde då hålla lite högre tempo när jag sprang. Blev totalt 22 minuter löpning i ganska högt tempo och 11 minuter gång. Lite halvstumma ben idag men de mjukades upp då jag ledde häst ca 5 km. Dottern fick rida ut idag, och både jag och hästen fick visst motion...Imorgon blir det en lättare löprunda innan jobbet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar