Träning är livet!
Det här är min träningsblogg, eller träningsdagbok kan man också kalla det. Jag har under 2011 upptäckt hur fantastiskt bra jag mår av att träna och har hittat en passion i att springa. Mitt mål är att kunna springa en mil under 2012, och sen får vi se om det kommer fler mål längre fram.

söndag 2 september 2012

Äntligen...

har jag kommit igång med styrkepass! Fram med skivstången och körde ett cirkelpass, dvs fem olika lyftövningar, 10 repetioner av varje övning och utan paus. Varje cirkel körde jag 3 gånger så det blir 150 lyftövningar i ett svep. Körde med samma vikt som sist, vilket var flera månader sen och det kändes...Lär nog ev ha lite träningsvärk imorgon, men då har det ju tagit också :-) I morgon blir det förmodligen löpning igen, längtar! Löpning är underbart :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar