Träning är livet!
Det här är min träningsblogg, eller träningsdagbok kan man också kalla det. Jag har under 2011 upptäckt hur fantastiskt bra jag mår av att träna och har hittat en passion i att springa. Mitt mål är att kunna springa en mil under 2012, och sen får vi se om det kommer fler mål längre fram.

lördag 21 april 2012

Bättre!

Benen är bättre och jag har lyckats göra en intervallöpning, gick jättebra. Kanske var det bra att ta det lugnt ett tag! Funderar på att anmäla mig till Vårruset i S-vall och ta med mig äldsta dottern, men då är det hög tid att hon också kommer igång och springer. Nog för att hon tränar fotboll två dar i veckan, men vi får försöka komma ut nån dag i veckan tillsammans och springa :-) Imorgon blir det dansträning så den är jag laddad för :-) Härligt att vara igång igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar